YENİ NESİL SATIŞ ve PAZARLAMA EĞİTİMİ 

İşletmelerin kuruluş amacı tüketicilerin ihtiyaçlarını karşılayacak ürünleri geliştirerek satmak ve bu şekilde kar elde etmektir. Zaman içinde işletmenin farklı fonksiyonları ön plana çıkmış olsa bile satış fonksiyonu kar elde etme amacına direkt etki ettiğinden dolayı her zaman önemli bir yere sahip olmuştur.

Kişilerin pazarlama ve kişisel satış konularında kendilerini geliştirmeleri aslında onların kendi işlerinde ya da görev aldıkları şirketlerde başarıyı yakalamaları açısından kilit öneme sahiptir. Unutmamak gerekir ki her işletme bir ürünü ya da hizmeti satmak için kurulmuştur. Bu sebeple işletmelerin hepsi pazarlama ve satış konularında personel istihdam etmektedir. Kariyerini bu alanda sürdüren ya da sürdürmeyi hedefleyen kişilerin karşılarına diğer alanlara oranla daha fazla iş fırsatı ve daha yüksek gelir ihtimali çıkacağı açıktır.

Kişisel Satış Teknikleri Eğitim Programı ile katılımcıların konu ile ilgili yetkinliklerinin arttırılması ve iş hayatında kilit öneme sahip satış fonksiyonunda başarıyı yakalamaları hedeflenmiştir.

*** KOSGEB Üye firmalar bu eğitimi KOSGEB desteği ile alabilmektedirler.

YENİ NESİL SATIŞ ve PAZARLAMA EĞİTİMİ ile kariyer yolunuzu siz belirleyin !..

Programın Hedef Kitlesi:  Girişimciler, işletmelerin satış departmanlarında görev alan orta düzey yöneticiler ve çalışanlar, kariyerini satış alanında sürdürmek isteyen kişiler ve yeni mezunlar ile üniversite öğrencileri.

Eğitim Süresi: 42 Ders Saati - 7 Hafta

Eğitim içeriği;

Modül 1: Kişisel Satış

  • Kişisel Satışın Amaçları
  • Kişisel Satışın Avantajları
  • Kişisel Satış Stratejisi
  • Kişisel Satışın Yapısı

Modül 2: Başarılı Satış Teknikleri ve Müşteri Algısı

  • Başarılı Satış Elemanının 3 Temel Özelliği
  • Satış Elemanının Sahip Olması Gereken Bilgiler
  • Satış Sunumunda İletişim Engelleri
  • Satış Sunumunda Dinleme
  • Müşteri Davranış Şekilleri 
  • Müşteriye Uyum Sağlama
  • Müşterinin Değer Algısı
  1. Ekonomik Değer
  2. Zaman Değeri
  3. Kalite Değeri
  4. Rehberlik Ya Da Tavsiye Değeri
  5. Politik Ya Da İmaj Değeri
  6. İlişki Değeri
  7. Kolaylık Değeri
  • Müşteri Değerinin Temel Kaynakları
  1. Çalışanlar
  2. Çözümler
  3. Şirket

Modül 3: Satış Süreci

  • Kişisel Satış Süreci
  • Müşteri Adaylarının Belirlenmesi
  1. Örnek Olay: Müşteri Aday Profilinin Çıkarılması
  2. Müşteri Adayı Listesi Hazırlama
  3. Müşteri Adaylarını Nitelendirme
  • Yaklaşma Öncesi Hazırlıkların Yapılması
  • Müşteri Adayına Yaklaşılması;  Müşteriye Yaklaşım Teknikleri
  • Satış Sunumunun Yapılması
  • Sorularla Satış Ve Satışa Götürecek Soru Örnekleri
  • Satış Sunumunda Yapılmaması Gerekenler
  • Bir Satış Teklifinde Avantaj Olarak Bahsedilebilecek Konular

Örnek Olay: Muhtemel Tasarruf Ve Karları Örnek Olarak Öne Sürmek

Örnek Olay: Riskler Kayıplar Hakkında Müşteriyi Uyarmak

Örnek Olay: Satış Fiyatını Minimize Etmek Ya Da Önemsizleştirmek

  • İtirazların Karşılanması
  • Müşteri İtirazlarının Türleri Ve Başa Çıkma Yolları
  1. Ürün İle İlgili İtirazlar Ve Başa Çıkma Yolları
  2. Firma İle İlgili İtirazlar Ve Başa Çıkma Yolları
  3. Zamanlama İle İlgili İtirazlar Ve Başa Çıkma Yolları
  4. Satış Elemanı İle İlgili İtirazlar Ve Başa Çıkma Yolları
  • Fiyat İtirazları İle Başa Çıkma
  1. Başarılı Bir Fiyatlandırmanın Etkisi
  2. Fiyat Hakkındaki Gerçekleri Bilmek
  3. Mazeret Ve İtirazı Birbirinden Ayırmak

Örnek olay: Fiyat İtirazı ve Üstesinden Gelme 

  • Müşteri İtirazlarını Karşılama
  1. Erteleme Stratejileri
  2. Konuyu Değiştirme Stratejileri
  3. Dengeleme Stratejileri
  4. Geri Çevirme Stratejileri
  5. İspatlama Teknikleri

Müşteri İtirazlarını Karşılarken Dikkat Edilmesi Gerekenler

Bazı Örnek İtirazlar Ve Başa Çıkma Yolları

“Zamanım Yok”

“Satın Almayı 1 Ay Sonra Yapacağız, Tekrar Uğra”

“Şirketinizi İlk Defa Duydum”

“Düşünmemiz Lazım”

“Buna İhtiyacım Yok”

“Rakiplerin De Hayatta Kalması Lazım, Bize Hepiniz Lazımsınız”

“Sadece Bir Tedarikçiye Bağlı Olarak Çalışmak İstemiyoruz”

“Bütçem Buna Müsaade Etmiyor”

“Rakibiniz Aynı Malı Daha Ucuza Teklif Etti”

“Benim Ürün Çeşidim Yeterince Geniş, Yeni Bir Ürüne İhtiyacın Yok”

  • Satışı Kapatma
  • Satın Alma Sinyalleri

Örnek Olay: Biten Sunumu Geri Döndürmek

Örnek Olay: Rakipten Müşteri Çaldığını Sanmak

Örnek Olay: Fiyat Farkını Satmak

  • Satışta Vaka Analizi Çalışması “ Siz Olsaydınız Ne Yapardınız? “
  • Satışın Takibi
  • Satış Tüyoları
     

Modül 4 : Satışta İkna yöntemleri

  • Önce küçük sonra büyük rica tekniği
  • Önce büyük sonra küçük rica tekniği
  • Gitgite artan ricalar tekniği
  • Sadece o değil veya satışı tatlnadırma tekniği
  • "Evet - Evet" tekniği
  • "Acaba" değil "Hangi" Tekniği
  • Soruya soruyla yanıt verme tekniği
  • Yer etme tekniği
     

Modül 5 : Satışta Güven Oluşturma

  • Güven Nedir?
  • Özgüven
  • Kişiler Arası Güven
  • Güven Türleri Nelerdir?
  • Güvenirliği Nasil Arttiririz?
  • Kişiler Arasi İlişkilerde Güveni Nasil Arttiririz?

Modül 6 : Satışta Etkili İletişim

  • İletişim Nedir?
  • İletişimi Engelleyen Faktörler
  • İletişim Türleri
  • İletişimde Konuşmanın Yeri
  • Telefonda İletişim
  • Telefonda randevu alma teknikleri

Modül 7 : Telefonda Etkili Satış Yöntemleri

Telefonda Satış İletişimi ve Müşteriyi Tanımak

  • Müşteri profillerinin önemi
  • Telefonda nasıl ayrıştırıldığı
  • Farklı profillerin ihtiyacına uygun satış yapma taktikleri

Telefonda Soru Teknikleri

  • Güçlü, soru sormanın önemli
  • Hangi soru tekniği hangi profilde kullanılmalı
  • Soru sorarken dikkat edilmesi gerekenler
  • Merak uyandıran, ihtiyaca  ortaya çıkartabilecek, faydayı ortaya koyabilecek soru sorma teknikleri

Telefonda İkna Prensip Ve Teknikleri

  • İtiraz nedenin anlamak
  • Faydaların sunumu
  • Satın alma kararında  satışçının rolü

Sen Satma Bırak Onlar Alsın

  • Telefonda satış kapama teknikleri

Sektörün önde gelen Satış ve Pazarlama Uzmanlarından Satış uygulamaları

Satış ve Pazarlama Kursu'na hemen başvurmak için ön kayıt  formumuzu kullanabilirsiniz.

İzmir (Merkez)
Başlangıç Tarihi Egitim Günleri Egitim Saatleri
12 Aralık 2017 Salı,Perşembe 19:00 - 21:15
Ankara
Başlangıç Tarihi Egitim Günleri Egitim Saatleri
26 Kasım 2017 Pazar 09:00 - 13:30
Öğrenci Adı Görüş
Yağmur BAŞÇAKICI

“Öncelikle Global Kariyer ailesi ve eğitim danışmanlarına teşekkür ederim. Almış olduğum Satış ve Pazarlama Uzmanlığı eğitimi ile katıldığım seminerler iş hayatıma oldukça olumlu katkıda bulundu. Hocaların profesyonelliği ve bunları eğitime çok iyi bir şekilde yansıtması eğitim ortamının ferah olması en önemli faktörler arasında…”

Fatih KAYIŞOĞLU

 İnanılmaz kaliteli ve başarılı bir kurum. İş hayatınızda yükselmek istiyorsanız mutlaka buraya gelmelisiniz. Her alanda uzman eğitimcilerin verdiği eğitim programlarıyla kariyerinizdeki yükselişi hissedeceksiniz.