Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Uzmanlığı Eğitimi | Mesleki Eğitimler | Global Kariyer

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Uzmanlığı Eğitimi

Sektörün en önemli profesyonellerinden alacağınız bu eğitimin sonunda sizlerin Sosyal Medya platformlarına hâkim olmanızı, markanızı dijital platformda en etkin şekilde tanıtmanızı, bunların analiz ve raporlarınızı yapabilmenizi hedefliyoruz.

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Kursumuz;

Dijital Pazarlama Uzmanı, eski Google çalışanı Burak Taşpınar; doktora uzmanlık alanı «Sosyal Medya ve Tüketici Davranışları» olan ve sosyal medyada içerik üretme, marka yönetimi alanlarında tecrübeye sahip Ece Çam İpekoğlu; Filmmaker, Videographer, Kısa Film Yapımcısı, Creator, Görüntü Yönetmeni Yargı Güler ile gerçekleşecek eğitimimiz sosyal medya uzmanı olmak ya da markalarını sosyal medyada başarıya taşımak isteyenler için özel olarak hazırlandı.

Sektörün en önemli profesyonellerinden alacağınız bu eğitimin sonunda sizlerin Sosyal Medya platformlarına hâkim olmanızı, markanızı dijital platformda en etkin şekilde tanıtmanızı, bunların analiz ve raporlarınızı yapabilmenizi hedefliyoruz.

Eğitimimizin online ve canlı versiyonuna buradan ulaşabilirsiniz.

Eğitim Süresi: 8 Hafta - 48 Ders Saati

(6 Hafta Sosyal Medya Yönetimi / 2 Hafta Dijital Pazarlama Yönetimi)

Eğitim İçeriği:

Modül 1: Sosyal Medya İçerik Yönetimi

  • İstatistiklerle günümüzde sosyal medyanın gücü
  • İçerik nedir?
  • Sosyal medyada hikaye yaratmak neden önemli?
  • İyi içerik nasıl yazılır? Kaliteli içerik neden önemli?
  • Bağımlılık yaratan içeriklerle sosyal medyada var olma
  • Sosyal medyada markanızı ve işletmenizi nasıl tanıtırsınız
    • Doğru, sektörsel ve hedef kitleye yönelik hesap yaratmak
    • Hesapları doğru yönetmek
    • Takipçi sayısını arttırmak
    • Hedef kitleye yönelik doğru içerik kullanımı
  • Sosyal Medyada sesiniz duyulsun: Etkileşim nedir?
    • Etkileşim nasıl arttırılır?
    • Organik büyüme nasıl olur?
  • Instagram için İçerik Üretmek& Instagram Algoritması 
    • Kilit sözcük ve hashtag başarısı
    • Instagram algoritması nasıl aşılır?
  • Facebook ve Instagram içerikleri farklı mı olmalı?
  • Çok takipçi sahibi olmak ya da like almak önemli mi?
  • Instagramda doğru pazarlama
  • Influencer kimdir? Influencer seçmenin püf noktaları
  • Sosyal medyada kriz nasıl yönetilir?
  • Sosyal medya istatistikleri ve raporlama nasıl yapılır?

Linkedin Yönetimi

  • Linkedin’de içerik oluşturmak
  • Linkedin’de kişisel profil yönetimi
  • Linkedin şirket sayfası yönetimi

Modül 2: Sosyal Medya Reklamları

  • ​Sosyal Medya Reklamcılığı Nedir?
  • Hedef Kitle kavramı

Facebook ve Instagram Reklamcılığı

  • Business Manager Kullanımı
    • Pixel
    • Dönüşüm
    • Kampanya türleri (Reach, Brand Awareness, Traffic, Conversion, etc)
    • Özel kitleler
  • Kampanya İçeriği Oluşturmak
  • Maliyet ve Performansı Değerlendirme
  • Dönüşümleri İzleme
  • ROI Değerlendirmeleri

Modül 3: Google Reklamlarına Giriş

  • Google reklamları nedir, SM reklamlarına göre avantaj/dezavatanjları
  • Arama Reklamları
  • Alışveriş Reklamları
  • Google Display Network Reklamları
  • Video Reklamları
  • Etkin Bütçe Yönetimi 

Modül 4: Google Analytics ile veri okur yazarlığı

  • Analytics verilerine göre yorum yapabilme ve karar alabilme


Sosyal Medya Uzmanlığı, Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanlığı Eğitimi, Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı,  Sosyal Medya Kursu, Sosyal Medya Yönetimi Eğitimi

GÖNDER
Hemen Bilgi Al